Marketing e-mailowy w celu zwiększenia zysków i utrzymania klientów

Marketing e-mailowy otworzył zupełnie nowy sposób komunikacji dla firm, aby dotrzeć do swoich klientów.

Teraz firmy mogą potencjalnie dotrzeć do milionów ludzi na całym świecie za ułamek kosztów dotarcia do nich za pośrednictwem usług pocztowych. Z tego artykułu dowiesz się więcej o e-mail marketingu i o tym, jak możesz go wykorzystać w swojej firmie.Zminimalizuj tradycyjne działania e-mail marketingowe podczas wakacji. Klienci są zajęci rodziną i przyjaciółmi i rzadziej zwracają uwagę na firmową pocztę e-mail. Twoje szanse na znalezienie się w skrzynce ze spamem są znacznie wyższe, co może mieć długoterminowe konsekwencje dla wyników finansowych. Głównym wyjątkiem byłaby firma bezpośrednio związana z działalnością świąteczną. W przeciwnym razie zrób sobie przerwę i ciesz się czasem przestoju. Biznes wróci na właściwe tory za dzień lub dwa.Podczas wysyłania e-maili do klientów, doskonałą sugestią jest zastosowanie niższych cen. Na przykład możesz dołączyć do e-maila wyrażenie „Chwyć”. Ponadto na końcu tego e-maila może znajdować się zdanie „Zostań członkiem, aby mieć niższe ceny na nasze produkty”.Aby w pełni wykorzystać swój marketing e-mailowy, zainwestuj w program, który personalizuje Twoje e-maile za pomocą imienia i nazwiska każdego klienta zamiast ogólnego powitania. Zapewnienie, że każdy e-mail zaczyna się od imienia odbiorcy jest kluczem do zachęcenia klientów do postrzegania biuletynów jako cennych informacji, a nie tylko większej ilości spamu sprzedażowego.Spróbuj zaangażować klienta, używając tematu e-maila. Twój e-mail musi przyciągnąć uwagę czytelnika w chwili, gdy wyląduje w jego skrzynce odbiorczej, w przeciwnym razie może trafić do kosza. Jeśli masz słaby lub nieciekawy temat, dokładnie tak się stanie. Spróbuj więc urozmaicić swój temat z odrobiną kreatywności.Pamiętaj, że celem e-mail marketingu jest ostatecznie sprzedaż Twoich produktów. Marketing e-mailowy w celu zwiększenia zysków i utrzymania klientów

Twoje e-maile powinny sprawić, że czytelnicy będą chcieli kupić Twoje produkty.

Możesz to zrobić, pisząc wiadomość e-mail zawierającą informacje o nowym produkcie, wyjaśniające nieoczekiwane zalety starego produktu lub promującą specjalną nową promocję.Ważne jest, aby Twoja przyjazna linia formularza była taka, którą rozpoznają Twoi subskrybenci. Na przykład nie pozwól, aby dyrektor generalny Twojej firmy wysyłał e-maile. Czytelnik może nie wiedzieć, od kogo pochodzi i po prostu usunąć e-mail. W wierszu tematu wpisz nazwę swojej firmy.Aby uniknąć komplikacji wynikających z bycia zidentyfikowanym jako spamer, powiadom z wyprzedzeniem swojego dostawcę usług internetowych o swoich zamiarach dotyczących marketingu e-mailowego. Jeśli jakikolwiek niezadowolony czytelnik kiedykolwiek Cię zgłosi, da to Twojemu dostawcy usług internetowych świadomość, że Twoje działania marketingowe są uzasadnione. Twój dostawca usług internetowych może również zasugerować uaktualnione konto, które ułatwi prowadzenie działań związanych z marketingiem e-mailowym.Aby uzyskać maksymalną dostępność, wysyłaj wiadomości e-mail marketingowe w formacie wieloczęściowym. Wszystkie klienty poczty e-mail, które obsługują HTML lub mają go włączoną przez użytkownika, będą wyświetlać Twoje treści w formacie HTML. Jeśli jednak ktoś otrzyma Twój e-mail i zezwoli tylko na treść tekstową, to właśnie zobaczy. Dzięki temu każdy może zobaczyć Twoją wiadomość, niezależnie od klienta lub ustawień.Pamiętaj, aby poprosić o pozwolenie na wysyłanie informacji na czyjś adres e-mail. Pytając, zaoferuj coś w zamian. Zmień to w coś, co Twoi klienci będą chcieli sprawdzić, zamiast się tego bać. Dzięki temu Twoje e-maile nie będą wyglądać jak spam.Jak wspomniano wcześniej, marketing e-mailowy stworzył zupełnie nowy świat, w którym firmy mogą komunikować się ze swoimi klientami. E-mail marketing ma ogromny potencjał, jeśli jest wykonywany poprawnie. Ten artykuł zawiera informacje i wskazówki, które pomogą Ci opracować plan marketingu e-mailowego i wykorzystać tę moc dla własnej firmy.